Milyen szakmai ismeretek szükségesek?
A legfontosabb, hogy kiválóan kommunikálj szóban és írásban. Szeress segíteni az embereknek. Ügyfeleink sokszor le vannak nyűgözve, mennyire közvetlenek és kedvesek vagyunk. Ez azért van, mert az ügyfélszolgálatos manók valóban szívből segítik őket. :)
A társalgási szintű ANGOL nyelvtudás szükséges ahhoz, hogy a önállóan el tudd végezni a Manótevékenységet. Nem várunk nyelvvizsgát vagy emeltszintű angol érettségit, de fontos nekünk, hogy meg tudj válaszolni néhány angol nyelvű levelet, esetleg egy-két telefont.
Elengedhetetlen, hogy türelmed végtelen legyen és még akkor is kedvesen tudj válaszolni a vásárlóinknak a telefonba, ha ők nincsenek a legjobb hangulatukban.
Milyen jellegű feladataim lesznek?
Napi rutinod elsődlegesen a vásárlóink emailjeinek, telefonhívásainak megválaszolásával fog telni. Ezen felül a social media felületeken is válaszolni fogsz a kérdésekre, kommentekre. Segítesz majd nekik, ha kérdésük akad és nem találják “a cuki kutyás pólót amin sapka is volt” vagy ha érdeklődnek merre jár épp a csomagjuk. A jó hír, hogy sok mindent automatizálunk, így adminisztrációból, felesleges számlázgatásból nem sok lesz. Szoros együttműködésben fogsz dolgozni a gyártó manókkal, rajtatok múlik majd a vásárlók elégedettsége.
Mikor ne jelentkezzek?
- Ha nem szeretsz telefonálni vagy ha megtorpansz, ha problémákba ütközöl.
- Ha nyelvtanból 2-es voltál vagy ha nem beszélsz angolul.
- Ha “csak melóhelyet” keresel fontos kiemelnünk: nálunk elvárás a plusz energiabedobás a közös jó érdekében. Fontos számunkra, amit csinálunk, és ezért jók is vagyunk benne. Mindenki 100%-ban odateszi magát munka közben, megoldja a felmerülő problémákat és nem nyugszik amíg tökéletes nem lesz valami. Ehhez meg is lesz a szabadságod.
- Ha türelmetlen vagy, esetleg könnyen elveszíted a hideg véred.
- Ha negatív hozzáállásod van inkább spórold meg a fáradtságot és lapozz. Biztos, hogy lesznek nálunk problémák amik a növekedésből jönnek, biztos hogy lesznek húzósabb időszakok. Mindenki a csapatban azon dolgozik, hogy megoldjuk a problémákat.
- Végül pedig: Ha nem akarsz nap mint nap újdonságot tanulni, ha nem akarod fejleszteni magad.
Hogyan fog kinézni egy napod?
A PamutLaborban 8:30-kor indul majd a napod, kávézás és némi chit-chat után beleveted majd magad az emailezésbe az ügyfélszolgálatos manókkal karöltve. Délelőtt főként telefonálni fogsz, elbeszélgethetsz majd a vásárlókkal, hogy a kutyájára az S-es vagy az M-es kutyapólót ajánlod inkább. Ebéd előtt még megkérdeznek Petráék a grafikus teamből, hogy a vásárlók, melyik új kutyafajtáért lobbiznak – elvégre te beszélsz velük a legtöbbet -, mert akkor csinálnak még 10 új mintát. Nyilván vezetsz erről már egy listát a vásárlói visszajelzések alapján, így magabiztosan válaszolsz, hogy a Csau-csau kutyus az. 12-kor közösen ebédelünk, ha finom kaját hozol/rendelsz akkor biztosan ki lesz vesézve “hú de szép csirkéd van milyen fűszerek vannak rajta?” megjegyzésekkel. Ebéd után újra munka, személyes átvételű rendelések, majd ötletelés hogyan legyen jobb a telefonos ügyfélszolgálat. Páran bedobják, hogy milyen jó lenne, ha a TikTokos Tomi vinné 1 napig a telefonos ügyfélszolgálatot, Te reméled hogy tényleg csak vicc… 5-kor szokásos időpontban pedig irány haza :)
Miért szeretek majd nálatok dolgozni?
- A legfontosabb, hogy egy igazán energikus jófej fiatalos csapatban fogsz dolgozni, ahol számíthatsz a másikra. Tudjuk, hogy a sikereink alapja mindig a csapat volt és az is lesz, ezért ez nálunk kiemelten fontos.
- Ez egy olyan hely ahol számítanak az ötleteid. Nincs 5 éves terv, nincs 4 főnök akiknek meg kell felelnie egy ötletnek.
- Az a célunk, hogy megérts nálunk minden egyes dolgot, az elveket és önálló döntéseket hozz. Rászánjuk az időt, hogy megtanuld amit szeretnél, szeretünk mindenkinek szabadságot adni. A fontos döntéseket is együtt hozzuk meg, ezért is fontos hogy átláss minél több dolgot és kivedd a részed a változásokban.
- A munka izgalmas és változatos, sosem áll meg az élet (max. karácsony után), folyamatos a kihívás szerencsére. Ez azt jelenti, hogy sosem bízhatjuk el magunkat. Az a célunk, hogy az ország legnagyobb pólós webáruháza legyünk. (Csak úgy fogadunk el jelentkezést, ha elküldöd a titkos kódot: “túrórudi”. Ez a bizonyíték, hogy végigolvastad lényeget és komolyan érdekel a dolog.)
- Ügyfélszolgálatosként tetszeni fog, hogy egy jó cuccot kell eladnod. Nem gagyi fogyasztó tablettákat árulunk, vagy biztosítást kell tukmálnunk 83 éves nyugdíjasokra. A vásárlóink szeretik, amit csinálunk, amit napi 5-10 elégedett vevős email is bizonyít! Ezeket néha ki is nyomtatjuk, vagy megosztjuk a közös csoportban.
- Vannak apróságok, ami miatt élvezet nálunk dolgozni. Küzdelem a berepülő rovarokkal, vagy közös mozizás.
- Imádni fogod, amikor megzavarjuk a munkádat “Mit ittál Gyuluska?” és hasonló indokolatlan kérdésekkel…
Mikor van a munkaidő és hol van az iroda?
Baráti keléssel, reggel 8:30-kor kezdünk legtöbben, 5-ig tart a munkaidő.
Az üzletünk Kecskeméten, a Ceglédi úton van, szép tágas tér, elég élénk színekkel. Felmerülhet a kérdés: nem lehet-e távmunkában megoldani az egészet? Sajnos erre nem a válasz, mivel szeretünk csapatot építeni, szeretünk együtt dolgozni, amihez a személyes jelenlét a Mátrix megvalósulásáig elengedhetetlen.
Mit kínálunk?
- A fizetésed első sorban a tudásodtól függ. A fizetéseink abszolút versenyképesek, a Te béred egy fix részből és egy bónuszból fog állni. A bónusz célja, hogy elismerjük a teljesítményed és az input helyett az outputra fókuszálj!
- Ha összeállnak a csillagok és túlórázni kell, értelemszerűen az is fizetve van.
- A fizetésen kívül minden hónapban kapsz egy bónuszpólót, innentől kezdve minden ismerősöd azt kap ajándékba tőled.
- Ingyen van nálunk a kávé finom őrölt kávéból, koffeinből nem lesz hiány.
- Elég laza nálunk a környezet, nincs dresscode (elvégre pólókat csinálunk, elég furán festenénk öltönyben)
Mit mondanak azok akik nálunk dolgoznak, vágatlanul:
SZABINA 10 PONTJA :)
- Végre azt csinálom amit szeretek, egy olyan helyen ahol megbecsülnek es értékelnek
- Fiatal feltörekvő vállalkozás, amiben Mindenki fontosnak érezheti magát, mert az is!
- Elbolondozzuk a napot es jó a társaság
- Egy csapat, ahol nem csak munkatársak vagyunk, hanem Barátok is
- Őszinték és türelmesek vagyunk egymással
- Tökéletes minőséget adunk ki a kezünk alól
- Arra törekszünk, hogy Mindenki boldogan, büszkén viselje termékeink
- Szeretjük a kihívásokat
- Minden dolog a végén úgyis jól alakul
- Murphy az újonc neve?
PETRA VÉLEMÉNYE:
A legelső dolog ami eszembe jutott, az, hogy egy baromi jó csapat része lehetek. És ez az egy pont nagyon sok mindent magába foglal. Először is, hogy sose maradsz magadra. Együtt örülünk mindennek és a problémákat is együtt oldjuk meg. :) Közösen hozzuk meg a nagyobb döntéseket, mindenkinek lehet véleménye és ezt meg is oszthatja a többiekkel. Őszinte lehetsz és veled is őszinte mindenki. Vannak közös céljaink, de ugyanolyan fontosak az egyéni célok is és segítjük egymást, hogy el is érhessük azokat. Emberek, egyéniségek lehetünk, elfogadjuk egymást, figyelünk egymásra.
A sok kis apróság pedig már csak hab a tortán: a közös kajálások, röhögések, programok, hogy nagy pacsi jár a jó teljesítményért, hogy mekkora örömöt tudsz okozni 1-1 megrendelőnek az elkészült pólóval, és így zárás után minden nap azt érezheted, hogy tényleg valami értelmessel töltötted a napot és még élvezed is. :)
Így hirtelen ennyi jutott eszembe, de valószínűleg még kismillió dolgot fel lehetne sorolni. :D