Pozíció és munkakör

SZÖVEGÍRÓ/KREATÍV ONLINE MARKETINGES SZAMURÁJ

Szövegíró/Kreatív Online Marketinges Szamuráj kerestetik

Mit csináltok, miről szól az állás?

Eljött az idő, hogy világmegváltó terveinkhez egy újabb csapattagot keressünk! Nagyjából 6 éve indult a PamutLabor webshopja azért, hogy olyan pólókat csináljunk, amit az emberek imádnak hordani. Azóta roppant törtetően fejlődünk, 2 emberről 10 12 15 22 csodás arcra nőtt a csapatunk, háromszor is nagyobb helyre költöztünk, saját citromfánk van (ami két éve ugyanakkora, de valahogy csak nem pusztul meg), vannak plüss alpakáink az irodában satöbbi. Szóval már tudod: ez egy komoly és király hely.

Webshop lévén marketing alatt online marketinget értünk, első sorban Facebook és Email területen mozgolódunk sok ideje. Az a szórólapozás dolog furcsa módon nem jött be az elején, azóta is minden meetingen próbáljuk megfejteni miért.

A marketing feladatokat jelenleg ketten végzik, de szeretnénk a rutin feladatok és kampányok mellett többet kísérletezni, elsősorban content marketing téren. Éppen ezért keresünk marketinges szövegírót, akinek a feladata a content marketing, szövegírás és a tesztelések kivitelezése lesz elsősorban. Szükség van valakire, aki megbűvöli a feliratkozóinkat érdekes contenttel, keres egy-két mémet amiből poszt lesz hogy viccesnek tűnjünk, ördögi professzorként dolgozik azon hogy még több boldog pólótulajdonos legyen az országban.

Milyen szakmai ismeretekre lesz szükséged?

Most jön egy jó hír: abszolút nem érdekel minket milyen papírod van, ki írta alá, milyen pecsét van rajta, esetleg közelebbről nézve Jézuskrisztust is látni vélik rajta egyesek. A tudásod számít és a fejlődni akarásod. Junior/Medior poziról van szó, így 1-2 év szakmai tapasztalat elvárás! Enélkül sajnos nem tudsz hozzátenni a csapatunkhoz, mivel nem lesz időd a nulláról megtanulni a szövegírás alapjait. Nem feltétlen a munkahelyi tapasztalat jelenthet előnyt, de mindenképpen túl kell legyél pár száz eladás fókuszú headline, vagy poszt íráson, és ki kellett alakuljon valami tudatosságnak az alapja. Protipp: ha nincs tapasztalatod szánj több időt a motivációs leveledben arra, mit szeretnél megtanulni és miért érdekel, nincs minden veszve…

Jó, ha érdekelnek a Facebook hirdetések, szeretsz tartalmat készíteni, írtál már néhány hírlevelet és iszonyatosan érdekel az e-commerce világa.

* képzelj ide hangzatos rövidítéséket, mint a CPM, hogy lásd nem szarral gurítunk és jól érezd magad, hogy már hallottad *

Fontos, hogy tudj angolul. Sajnos középfokú angol nélkül nem tudod majd megérteni azokat a szakmai anyagokat, amivel a munkád során találkozol, és nem tudod a külföldi webshopunk feladatait sem ellátni. Angolul is kell szöveget írni, így az aktív angol szókincsed is fontos! Ideális esetben a felsőfokkal vagy nyerő, de középszintű tudással is tudsz érvényesülni. Angol nyelvtudás nélkül sajnos automatikusan elutasításra kerül a jelentkezésed :(

Ha főleg multikkal dolgoztál ez más világ lesz! Mi az ősi ROI istennőnek áldozunk. Minden kedden magas CTR-t fogyasztó, Digital Marketer videókon felcseperedett kecskéket áldozunk Úrnőnknek. Szeretjük, ha jó öreg készpénz formában is kimutatható az eredménye a munkánknak, elvégre Te sem két zacskó impression-ben fogod kapni a fizetésed ?… Milliárdos VC befektetőink sincsenek, hogy égessük a lóvét hátha megtérül egyszer…

Nem baj, ha pályakezdő vagy. Nem a “papírjaid” érdekelnek minket. Ami fontos, hogy szeresd amit csinálsz és folyamatosan fejlődj velünk!

Milyen személyiséget kerestek?

  • Maximalista vagy és törekedsz a legjobbra. Sőt idegesítsen, ha valamit nem büszkén adsz ki a kezeid közül.
  • Jól bírod a terhelést. Mivel előfordul, hogy minden csillag összeáll és nagy a hajtás, de Te akkor sem adod fel, hanem még nagyobb fokozatba kapcsolsz.
  • Gyors problémamegoldó készséged van. Elcsépelt kritérium, de a problémák mindennaposak. Az az egy számít, hogy megoldjuk őket és kész. Nem a panaszkodás.
  • Tudsz önállóan dolgozni! Nem szeretünk főnökösködni és megmondani mit csinálj a legapróbb részletekig. Mindent megadunk és segítünk, hogy átlásd a folyamatokat/elveket és saját önálló döntéseket hozz.
  • Vállalod a felelősséget a hibáidért. Nem probléma ha hibázik valaki. Az a fontos, hogy vállald érte a felelősséget és tanulj belőle. Nyitott vagy az újdonságokra, ha a legjobb akarsz lenni ez egy alapvető tulajdonság.

Mik az előnyök egy jelentkezőnél?

  • Nagyon jó, ha átlátod egy webáruház mitől lesz sikeres, írtál már Facebook hirdetést, vagy email hírlevelet, blogot.
  • Ha analitikus szemmel rendelkezel, szeretsz a dolgok mögé látni az király!
  • Érdekel az ecommerce és nem tudsz leállni az ötletekkel, hogyan lehet több vevőt szerezni? Bingó!
  • Követed a külföldi (!!!) ecommerce/marketer gurukat, alig tudsz betelni a videókkal.
  • Elég sok sorozathoz, filmhez, pop kultúrához köthető filmes pólónk van, ha ebben a témában otthon vagy, az nagy előny. Nagy bónusz, ha átlátod a vásárlóink motivációját a és a fejükkel tudsz gondolkodni!
  • Vannak SEO-s alapjaid? Imádni fogunk :)

Mikor ne jelentkezzek?

  • Ha negatív hozzáállásod van inkább spórold meg a fáradtságot és lapozz. Biztos, hogy lesznek nálunk problémák amik a növekedésből jönnek, biztos hogy lesznek húzósabb időszakok. Mindenki a csapatban azon dolgozik, hogy megoldjuk a problémákat, senki sem szereti a fölösleges panaszkodást.
  • Ha “csak melóhelyet” keresel fontos kiemelnünk: nálunk elvárás a plusz energiabedobás a közös jó érdekében. Fontos számunkra amit csinálunk, és ezért jók is vagyunk benne. Mindenki 100%-ban odateszi magát munka közben, megoldja a felmerülő problémákat és nem nyugszik amíg tökéletes nem lesz valami. Ehhez meg is lesz a szabadságod.
  • Ha csak egy olyan helyet keresel, ahol eltölthetsz napi 8 órát “úgy-ahogy” egy fizetésért és Neked ennyi a lényeg, akkor nem ezt a csapatot keresed.
  • Végül pedig: Ha nem akarsz nap mint nap újdonságot tanulni, ha nem akarod fejleszteni magad.

Milyen jellegű feladataim lesznek?

Nem fogunk kertelni, egész biztosan szélesebb munkaköröd lesz mint egy ügynökségnél. Nem ultraspecialista “vegán egzotikus csiga-fejfájáscsillapítókra szakosodott webáruház kaukázusi térségre specializálódott affiliate marketinges” szinten keresünk valakit. Elsősorban email automatizációk és hírlevelek írása, social media copywriting, contetn marketing lesz a munkaköröd.
Szeretnénk erősíteni az Instagram jelenlétünket is aminek a napi feladatait te fogod elvégezni.

Ami biztosan nem lesz a munkakörödben: Grafika (sok grafikus is dolgozik nálunk, imádják az utolsó módosításokat ? ), webshop fejlesztés/adminisztráció (erre szintén megvan a csapattag, de ha már használtál WordPress-t az előny), Sales (nincs b2b ügyfelünk), Kávéfőzés főnököknek (nincsenek főnökök, kávét meg mindenki tud főzni).

Hogyan fog kinézni egy napod?

Átnézzük az aznapi terveket Clickupban, amiben látsz majd ugráló unikornisokat minden feladat elvégzése után, így mindig adott a motiváció. Minden délelőtt írsz néhány új facebook posztot, amit tesztelhetünk, hátha végre felkapja a Facebook algoritmusa. Ezt követően 20 percig hümmögünk közösen, hogy hozza el Zuckerberg az alacsony CPM-et és áldja meg a kreatívjainkat. Délelőtt megírsz két emailt amit nyilván alig várnak a feliratkozók, hogy aznap is kapjanak tőlünk valamit, mert manapság senki nem kap emailt… Beidőzítesz néhány Facebook posztot, egy-kettőt megmutatsz a többi csapattagnak is, akik bólogatnak, hogy hihetetlen vicces tényleg. 1-kor közösen ebédelünk, ha finom kaját hozol/rendelsz akkor biztosan ki lesz vesézve “hú de szép csirkéd van milyen fűszerek vannak rajta?” megjegyzésekkel. Ebéd után újra munka, épp az aznapra tervezett feladatokkal például új hírlevél írás vagy a jövő heti instagram posztok megtervezése. Ne aggódj, nem fogsz unatkozni! ? 5 körül szinte végzünk a feladatokkal, de előtte még poénból valaki megemlít egy 3 órás melót, hogy “az ugye kész lesz még ma”. Te zavartan nézel majd, mert nem tudod komoly-e, az illető pedig 5 másodperc csend után benyögi, hogy “csak vicc volt, jó lesz holnapra”. Te konstatálod, hogy szar poén volt, az illető pedig konstatálja, hogy biztosan imádtad. De ez egy ilyen szakma…

Miért szeretek majd nálatok dolgozni?

  • A legfontosabb, hogy egy igazán energikus jófej fiatalos csapatban fogsz dolgozni, ahol számíthatsz a másikra. Tudjuk, hogy a sikereink alapja mindig a csapat volt és az is lesz, ezért ez nálunk kiemelten fontos.
  • Ez egy olyan hely ahol számítanak az ötleteid. Nincs 5 éves terv, nincs 4 főnök akiknek meg kell felelnie egy ötletnek.
  • Az a célunk, hogy megérts nálunk minden egyes dolgot, az elveket és önálló döntéseket hozz. Rászánjuk az időt, hogy megtanuld amit szeretnél, szeretünk mindenkinek szabadságot adni. A fontos döntéseket is együtt hozzuk meg, ezért is fontos hogy átláss minél több dolgot és kivedd a részed a változásokban.
  • A munka izgalmas és változatos, sosem áll meg az élet (max karácsony után), folyamatos a kihívás szerencsére. Ez azt jelenti, hogy sosem bízhatjuk el magunkat. Az a célunk, hogy az ország legnagyobb pólós webáruháza legyünk. (Csak úgy fogadunk el jelentkezést, ha elküldöd a titkos kódot: “túrórudi”. Ez a bizonyíték, hogy végigolvastad lényeget és komolyan érdekel a dolog).
  • Marketingesként tetszeni fog, hogy egy jó cuccot kell eladnod. Nem gagyi fogyasztótablettákat árulunk, vagy biztosítást kell tukmálnunk 83 éves nyugdíjasokra. A vásárlóink szeretik amit csinálunk, amit napi 5-10 elégedett vevős email is bizonyít! Ezeket néha ki is nyomtatjuk, vagy megosztjuk a közös csoportban.
  • Vannak apróságok, ami miatt élvezet nálunk dolgozni: küzdelem a berepülő rovarokkal, vagy közös mozizás.
  • Imádni fogod, amikor megzavarjuk a munkádat “Mit ittál Gyuluska?” és hasonló indokolatlan kérdésekkel…

Mikor van a munkaidő és hol az iroda?

Baráti keléssel, reggel 9-kor kezdünk legtöbben, 5-ig van munkaidő.

Az üzletünk Kecskemét belvárosának szélén van, szép tágas tér, elég élénk színekkel. Felmerülhet a kérdés: nem lehet-e távmunkában megoldani az egészet? Sajnos erre nem a válasz, mivel szeretünk csapatot építeni, szeretünk együtt dolgozni, amihez a személyes jelenlét a Mátrix megvalósulásáig elengedhetetlen.

Mit kínáltok?

  • A fizetésed első sorban a tudásodtól függ. A fizetéseink abszolút versenyképesek, a Te béred egy fix és egy mozgó bónuszból fog állni. A bónusz célja, hogy elismerjük a teljesítményed és az input helyett az outputra fókuszálj!
  • Ezen kívül kiemelkedően jó fizetésemelési lehetőségeid lesznek. Szeretnénk ha a lehető leghamarabb erős tudású csapattag lennél, ezért ehhez kapsz is majd egy fejlődési tervet. Minden negyedév elején átbeszéljük hogyan tudsz értékesebb csapattag lenni, milyen dolgokat szeretnél megtanulni (pl.: beleásod magad a Pinterest marketingbe), ehhez pedig megbeszéljük mennyivel növekedik a fizud, ha kicsekkoljuk a listádról. Így mindig pontosan látsz 2-4 emelési lehetőséget, és tudod mit kell tenned érte. Nagyon fontos, hogy itt lesz is aki segít és vezet a fejlődésedben!
  • Céges gép :)
  • Ha összeállnak a csillagok és túlórázni kell, értelemszerűen az is fizetve van.
  • A fizetésen kívül minden hónapban kapsz egy bónuszpólót, innentől kezdve minden ismerősöd azt kap ajándékba Tőled ?
  • Végtelen ingyen van nálunk a kávé, finom őrölt kávéból (Jancsi a kávéfőző neve).
  • Elég laza nálunk a környezet, nincs dresscode (elvégre pólókat csinálunk, elég furán festenénk öltönyben). Sőt, ha ügyes vagy rengeteg bro-fist-et kapsz, ami egy elégedett bólogatással párosítva mindig jól jön.

Mikor tudok leghamarabb kezdeni?

Nézz rá az órádra. Hány percet mutat? Na pont ebben a másodpercben akár!

Hogy tudok jelentkezni?

Kattints a “Jelentkezés” gombra és add meg az adatokat. Fontos, hogy írj motivációs levelet is! Egy CV-ből semmi nem derül ki a céljaidról és legfőképpen arról, hogy milyen ember vagy, mi fontos számodra. Feltétlen írd meg a kedvenc sorozataidat is! Végül de nem utolsó sorban: Mitől fogod magad sikeresnek érezni nálunk? Ezt követően felvesszük veled a kapcsolatot.

TOVÁBB A JELENTKEZÉSHEZ

Mit mondanak azok akik nálunk dolgoznak, vágatlanul:

SZABINA 10 PONTJA :)

  1. Végre azt csinálom amit szeretek, egy olyan helyen ahol megbecsülnek es értékelnek
  2. Fiatal feltörekvő vállalkozás, amiben Mindenki fontosnak érezheti magát, mert az is!
  3. Elbolondozzuk a napot es jó a társaság
  4. Egy csapat, ahol nem csak munkatársak vagyunk, hanem Barátok is
  5. Őszinték és türelmesek vagyunk egymással
  6. Tökéletes minőséget adunk ki a kezünk alól
  7. Arra törekszünk, hogy Mindenki boldogan, büszkén viselje termékeink
  8. Szeretjük a kihívásokat
  9. Minden dolog a végén úgyis jól alakul
  10. Murphy az újonc neve?

PETRA VÉLEMÉNYE:

A legelső dolog ami eszembe jutott, az, hogy egy baromi jó csapat része lehetek. És ez az egy pont nagyon sok mindent magába foglal. Először is, hogy sose maradsz magadra. Együtt örülünk mindennek és a problémákat is együtt oldjuk meg. :) Közösen hozzuk meg a nagyobb döntéseket, mindenkinek lehet véleménye és ezt meg is oszthatja a többiekkel. Őszinte lehetsz és veled is őszinte mindenki. Vannak közös céljaink, de ugyanolyan fontosak az egyéni célok is és segítjük egymást, hogy el is érhessük azokat. Emberek, egyéniségek lehetünk, elfogadjuk egymást, figyelünk egymásra.

A sok kis apróság pedig már csak hab a tortán: a közös kajálások, röhögések, programok, hogy nagy pacsi jár a jó teljesítményért, hogy mekkora örömöt tudsz okozni 1-1 megrendelőnek az elkészült pólóval, és így zárás után minden nap azt érezheted, hogy tényleg valami értelmessel töltötted a napot és még élvezed is. :)

Így hirtelen ennyi jutott eszembe, de valószínűleg még kismillió dolgot fel lehetne sorolni. :D