Pozíció és munkakör

ONLINE MARKETING SZAMURÁJ

Marketinges Szamuráj Kerestetik

Mit csináltok, miről szól az állás?

Eljött az idő, hogy világmegváltó terveinkhez egy újabb csapattagot keressünk! Nagyjából 10 éve indult a PamutLabor webshopja azért, hogy olyan pólókat csináljunk, amit az emberek imádnak hordani. Azóta roppant törtetően fejlődünk, 2 emberről 25 csodás arcra nőtt a csapatunk, négyszer is nagyobb helyre költöztünk, saját citromfánk van (ami két éve ugyanakkora, de valahogy csak nem pusztul meg), vannak plüss alpakáink az irodában satöbbi. Szóval már tudod: ez egy komoly és király hely.

Webshop lévén marketing alatt online marketinget értünk, első sorban Facebook és Email területen mozgolódunk sok ideje. Az a szórólapozás dolog furcsa módon nem jött be az elején, azóta is minden meetingen próbáljuk megfejteni miért. Marketing csapatunk 5 fős, viszont a sok webshop, termékkategória és brand miatt akad feladat bőven, így erősítésként egy online marketinges szamurájra van szükségünk! Az utóbbi időkben besűrűsödtek a feladatok, és szükség van valakire aki velünk együtt elszántan dolgozik a közös sikerekért: megzabolázza a Facebook algoritmusát, beidomítja a levél-csimpánzt, keres egy-két mémet amiből poszt lesz hogy viccesnek tűnjünk, ördögi professzorként dolgozik azon hogy még több boldog pólótulajdonos legyen az országban.

Milyen szakmai ismeretekre lesz szükséged?

Egy medior poziról van szó, ezért minimum 3 év releváns marketing tapasztalat az elvárásunk. Fontos, hogy legyen tapasztalatod Facebook hirdetések kezelésében, írtál már sok hírlevelet és iszonyatosan érdekel az e-commerce világa.

Valamilyen területen ki kell emelkedned, legjobb, ha ez a PPC, a folyamattervezés, automtizálás vagy ecommerce stratégia.

* képzelj ide hangzatos rövidítéséket, mint a CPM, ROAS, hogy lásd nem szarral gurítunk és jól érezd magad, hogy már hallottad *

Fontos, hogy tudj angolul. Sajnos középfokú angol nélkül nem tudod majd megérteni azokat a szakmai anyagokat, amivel a munkád során találkozol, és nem tudod a külföldi webshopunk feladatait sem ellátni. Ideális esetben a felsőfokkal vagy nyerő, de középszintű tudással is tudsz érvényesülni.

Ha főleg multikkal dolgoztál ez más világ lesz! Mi az ősi ROI istennőnek áldozunk. Minden kedden magas CTR-t fogyasztó, Digital Marketer videókon felcseperedett kecskéket áldozunk Úrnőnknek. Szeretjük, ha jó öreg készpénz formában is kimutatható az eredménye a munkánknak, elvégre Te sem két zacskó impression-ben fogod kapni a fizetésed… Milliárdos VC befektetőink sincsenek, hogy égessük a lóvét hátha megtérül egyszer…

Milyen személyiséget kerestek?

  • Maximalista vagy és törekedsz a legjobbra. Sőt idegesítsen, ha valamit nem büszkén adsz ki a kezeid közül.
  • Jól bírod a terhelést. Mivel előfordul, hogy minden csillag összeáll és nagy a hajtás, de Te akkor sem adod fel, hanem még nagyobb fokozatba kapcsolsz.
  • Gyors problémamegoldó készséged van. Elcsépelt kritérium, de a problémák mindennaposak. Az az egy számít, hogy megoldjuk őket és kész. Nem a panaszkodás.
  • Tudsz önállóan dolgozni! Nem szeretünk főnökösködni és megmondani mit csinálj a legapróbb részletekig. Mindent megadunk és segítünk, hogy átlásd a folyamatokat/elveket és saját önálló döntéseket hozz.
  • Vállalod a felelősséget a hibáidért. Nem probléma ha hibázik valaki. Az a fontos, hogy vállald érte a felelősséget és tanulj belőle. Nyitott vagy az újdonságokra, ha a legjobb akarsz lenni ez egy alapvető tulajdonság.
  • Szeretsz újdonságokat kipróbálni. Minden. Egyes. Nap.

Mik az előnyök egy jelentkezőnél?

  • Nagyon jó, ha átlátod egy webáruház mitől lesz sikeres, kezeltél már Facebook hirdetést.
  • Ha analitikus szemmel rendelkezel, szeretsz a dolgok mögé látni az király! Érdekel az ecommerce és nem tudsz leállni az ötletekkel, hogyan lehet több vevőt szerezni? Bingó!
  • Követed a külföldi (!!!) ecommerce/marketer gurukat, alig tudsz betelni a videókkal.
  • Elég sok sorozathoz, filmhez, pop kultúrához köthető filmes pólónk van, ha ebben a témában otthon vagy, az nagy előny.

Mikor ne jelentkezzek?

  • Ha negatív hozzáállásod van inkább spórold meg a fáradtságot és lapozz. Biztos, hogy lesznek nálunk problémák amik a növekedésből jönnek, biztos hogy lesznek húzósabb időszakok. Mindenki a csapatban azon dolgozik, hogy megoldjuk a problémákat, senki sem szereti a fölösleges panaszkodást.
  • Ha “csak melóhelyet” keresel fontos kiemelnünk: nálunk elvárás a plusz energiabedobás a közös jó érdekében. Fontos számunkra amit csinálunk, és ezért jók is vagyunk benne. Mindenki 100%-ban odateszi magát munka közben, megoldja a felmerülő problémákat és nem nyugszik amíg tökéletes nem lesz valami. Ehhez meg is lesz a szabadságod.
  • Ha csak egy olyan helyet keresel, ahol eltölthetsz napi 8 órát “úgy-ahogy” egy fizetésért és Neked ennyi a lényeg, akkor nem ezt a csapatot keresed.
  • Végül pedig: Ha nem akarsz nap mint nap újdonságot tanulni, ha nem akarod fejleszteni magad.

Milyen jellegű feladataim lesznek?

Nem fogunk kertelni, egész biztosan szélesebb munkaköröd lesz mint egy ügynökségnél. Nem ultraspecialista “vegán egzotikus csiga-fejfájáscsillapítókra szakosodott webáruház kaukázusi térségre specializálódott affiliate marketinges” szinten keresünk valakit. A felelősséged, hogy a webáruházunk forgalma növekedjen, akár új csatornák tesztelésével is. Ehhez kapsz király rendszereket, megfelelő büdzsét a skálázáshoz, és egy termékfejlesztő csapatot, aki újabb termékötletekkel áll elő amit tesztelni tudunk. Több webshopunk is van, külföldi piaci jelenléttel is, így megfelelő kihívásokhoz nagy potenciál is párosul. Fontos, hogy a lowest hanging fruit-ok már aratásra kerültek, rengeteg automatizmust építettünk és optimalizáltunk, így itt lesz lehetőséged igazán fejlődni! Facebookon is tudsz majd újdonságokat kipróbálni, nem 3.000 Ft az éves Facebook keretünk.

Ami biztosan nem lesz a munkakörödben: SEO (komplex szakma, inkább külső segítséget veszünk igénybe), Grafika (három grafikus is dolgozik nálunk, imádják az utolsó módosításokat ? ), webshop fejlesztés/adminisztráció (erre szintén megvan a csapattag, de ha már használtál WordPress-t az előny), Sales (nincs b2b ügyfelünk), Blog és Cikkírás (nincs blogunk).

Hogyan fog kinézni egy napod?

Átnézed a heti terveket, milyen növekedési ötletet akarunk megvalósítani és szétosztod a csapatban. Ezt követően 20 percig hümmögünk közösen, hogy hozza el Zuckerberg az alacsony CPM-et és áldja meg a kreatívjainkat. Délelőtt elindítod a tervezett kampányainkat, teszteket és hasonló finomságokat. 12-kor közösen ebédelünk, ha finom kaját hozol/rendelsz akkor biztosan ki lesz vesézve “hú de szép csirkéd van milyen fűszerek vannak rajta?” megjegyzésekkel. Ebéd után újra munka, épp az aznapra tervezett feladatokkal például új hírlevél automatizmus ötleteket egyeztetni a hónapra, telefontok bevezetés kampányt tervezni vagy egy új ajánlat szövegezése. Ne aggódj, nem fogsz unatkozni! 5 körül szinte végzünk a feladatokkal, de előtte még poénból valaki megemlít egy 3 órás melót, hogy “az ugye kész lesz még ma”. Te zavartan nézel majd, mert nem tudod komoly-e, az illető pedig 5 másodperc csend után benyögi, hogy “csak vicc volt, jó lesz holnapra”. Te konstatálod, hogy szar poén volt, az illető pedig konstatálja, hogy biztosan imádtad. De ez egy ilyen szakma.

Miért szeretek majd nálatok dolgozni?

  • A legfontosabb, hogy egy igazán energikus jófej fiatalos csapatban fogsz dolgozni, ahol számíthatsz a másikra. Tudjuk, hogy a sikereink alapja mindig a csapat volt és az is lesz, ezért ez nálunk kiemelten fontos.
  • Ez egy olyan hely ahol számítanak az ötleteid. Nincs 5 éves terv, nincs 4 főnök akiknek meg kell felelnie egy ötletnek.
  • Az a célunk, hogy megérts nálunk minden egyes dolgot, az elveket és önálló döntéseket hozz. Rászánjuk az időt, hogy megtanuld amit szeretnél, szeretünk mindenkinek szabadságot adni. A fontos döntéseket is együtt hozzuk meg, ezért is fontos hogy átláss minél több dolgot és kivedd a részed a változásokban.
  • A munka izgalmas és változatos, sosem áll meg az élet (max karácsony után), folyamatos a kihívás szerencsére. Ez azt jelenti, hogy sosem bízhatjuk el magunkat. Az a célunk, hogy az ország legnagyobb pólós webáruháza legyünk. (Csak úgy fogadunk el jelentkezést, ha elküldöd a titkos kódot: “túrórudi”. Ez a bizonyíték, hogy végigolvastad lényeget és komolyan érdekel a dolog)
  • Marketingesként tetszeni fog, hogy egy jó cuccot kell eladnod. Nem gagyi fogyasztótablettákat árulunk, vagy biztosítást kell tukmálnunk 83 éves nyugdíjasokra. A vásárlóink szeretik amit csinálunk, amit napi 5-10 elégedett vevős email is bizonyít! Ezeket néha ki is nyomtatjuk, vagy megosztjuk a közös csoportban.
  • Vannak apróságok, ami miatt élvezet nálunk dolgozni. Random Sushi Péntek, küzdelem a berepülő rovarokkal, vagy közös mozizás.
  • Imádni fogod, amikor megzavarjuk a munkádat “Mit ittál Gyuluska?” és hasonló indokolatlan kérdésekkel…

Mikor van a munkaidő és hol az iroda?

Baráti keléssel, reggel 8:30-kor kezdünk legtöbben, 5-ig van munkaidő.

Az üzletünk Kecskemét belvárosának szélén van, szép tágas tér, elég élénk színekkel. Felmerülhet a kérdés: nem lehet-e távmunkában megoldani az egészet? Sajnos nem a válasz, mivel szeretünk csapatot építeni, szeretünk együtt dolgozni. De igyekszünk rugalmasak lenni és a próbaidő lejárta után 1-2 nap home office 1-2 hétente beleférhet. ;)

Mit kínáltok?

  • A fizetésed első sorban a tudásodtól függ. A fizetéseink abszolút versenyképesek! Céges laptop :)
  • Ha összeállnak a csillagok és túlórázni kell, értelemszerűen az is fizetve van. A fizetésen kívül minden hónapban kapsz egy bónuszpólót, innentől kezdve minden ismerősöd azt kap ajándékba tőled
  • Van finom unlimited őrölt kávé (Jancsi a kávéfőző neve), és ásványvíz, a céges nasit megszüntettünk, mert elkezdtünk hízni…

Mikor tudok leghamarabb kezdeni?

Nézz rá az órádra. Hány percet mutat? Na pont ebben a másodpercben akár!

Hogy tudok jelentkezni?

Kattints a “Jelentkezés” gombra és add meg az adatokat. Fontos, hogy írj motivációs levelet is! Egy CV-ből semmi nem derül ki a céljaidról és legfőképpen arról, hogy milyen ember vagy, mi fontos számodra. Feltétlen írd meg a kedvenc sorozataidat is! Végül de nem utolsó sorban: Mitől fogod magad sikeresnek érezni nálunk? Ezt követően felvesszük veled a kapcsolatot.

TOVÁBB A JELENTKEZÉSHEZ

SZABINA 10 PONTJA :)

  1. Végre azt csinálom amit szeretek, egy olyan helyen ahol megbecsülnek es értékelnek
  2. Fiatal feltörekvő vállalkozás, amiben Mindenki fontosnak érezheti magát, mert az is!
  3. Elbolondozzuk a napot es jó a társaság
  4. Egy csapat, ahol nem csak munkatársak vagyunk, hanem Barátok is
  5. Őszinték és türelmesek vagyunk egymással
  6. Tökéletes minőséget adunk ki a kezünk alól
  7. Arra törekszünk, hogy Mindenki boldogan, büszkén viselje termékeink
  8. Szeretjük a kihívásokat
  9. Minden dolog a végén úgyis jól alakul
  10. Murphy az újonc neve?

A Pamut Csapat elvei:

Folyamatosan törekszünk a folyamatok javítására, állandó fejlődésben vagyunk.
Ambiciózus terveket tűzünk ki magunk elé, és keményen dolgozunk a cél eléréséért.
Együtt, egymást segítve dolgozunk, nem egymás mellett. - Szasza

Nagyon bírom, hogy a multiknál dolgozó és igazán menő helyeknek számító munkahellyel rendelkező ismerőseimet is le tudom nyűgözni, hogyha csak megemlítem, hogy mi ezt kb. hogyan csináljuk itt bent. Mindig és mindenki előtt járunk legyen szó bármiről. - Niki

Mi sem tudjuk egyből sok mindenre a megoldást, de hiszünk benne hogy valahogy biztos, hogy meg lehet oldani. - Peti

A PamutLabor nem egy hagyományos értelemben vett munkahely, ahol már hétfőn várod a hétvégét, de már vasárnap szorongsz, hogy holnap megint mehetsz dolgozni. A főnök nem a főnököd, a kollégáid nem a kollégáid, hanem mindenki a haverod. Együtt örültök, nevettek, és együtt szenveditek meg a húzósabb időszakokat is. Az utóbbi ritkán fordul elő. - Krisztián

Ide senki nem azért jön be, hogy “leteljen a 8 óra és menjünk”- mindenki magáénak érzi a feladatok elvégzését, és nincs is jobb érzés mint valamivel 110%-ot elérni. - Szilvi

A PamutLaborság rendkívül sok mindent jelent számomra. Nem csak egy közösséghez való tartozást, hanem egy látásmódot, egy már-már klisés kijelentéssel élve egy életérzést. Magában foglalja, hogy együtt csapatként oldjunk meg a problémákat és érezzük magunkat jól munka közben, de utána is, illetve, hogy egy, fogalmazzunk így, 'PamutLaboros' hozzáállással szolgáljuk ki az összes ügyfelet, és viseljük a szívünkön minden egyes rendelés sorsát. Egy szóval ez egy megfoghatatlan, de annál is többet jelentő érzés mindannyiunknak. - Nándi